Misafir Odası Yenileme-3 Duvar Çitalama Çalışması Before After





Gel zaman git zaman tam olarak 2018'in eylül ayında daha önce düşünüp malzemelerini temin ettiğim ve yapmayı beklediğim duvarıma el attım.
İlk olarak kafamdaki plana göre annemden daha önce aldığım sandalye kılıflarını göstererek bana daha güzel kumaşlarla yeniden sandalye kılıfı dikmesini rica ettim.
Onların bulunduğu yerde semt pazarına tay tüyü parçalık kumaşlar gelmiş.Kamerayla bağlanıp bana gösterdi off tam benim istediğim gibi kalın ve kaliteli üstelik parça kumaş olduğu için metresi o kadar ucuzdu ki anlatamam.

 Bordo ve çikolata kahvesi renklerini aldık. Annem çok kısa bir sürede dikip bana yolladı sağ olsun.



Son olarak durum bu haldeydi. Beni rahatsız eden bir duvar boşluğu....

Telefondaki dekorasyon uygulamaları ile şöyle bir proje ön izlemesi  yaptım kendime.



İlk olarak düşündüğüm duvar rengini aldım. Renk seçiminde karar kılmak beni oldukça zorladı emin olmalıydım. Çünkü seçeceğim renk koyu bir renk olacağı için geri dönmek biraz zorlayıcı olacaktı. Birde salonun bu kısmı az güneş aldığı için çok karanlık kalmasını istemiyordum.
Ben o gazla duvarı hemen boyamaya başladım. Koyu renk olduğu için alttaki renk 2 katta kapandı çok rahattı doğrusu. Fakat boyadıkça içim sıkılmaya başladı ilk defa koyu renk duvar deneyimi yaşayan benim için çok koyu oldu içim kararacak algısı oluşmaya başladı. Ve bu yüzden yan duvarın maalesef hepsini aşağı kadar boyamıştım tekrar gerisin geri yarısına kadar beyaza boyayıp köpük çitalar ile çitalama çalışması yaptım. Bu sırada hiç birini maalesef fotoğraflamamışım.



Daha sonra yine Aliexpress den aldığım saati duvara monte ettim. Yani bu duvarı aslında sırf bu saat yüzünden yaptım desem yalan olmaz.
Ahşap çitaları kendim keserek craft tutkalıyla duvara yapıştırdım.


Bu duvara artık eski avizem hiç yakışmayacaktı. Bu yüzden Trendyol dan uygun fiyatlı  yeni nesil bir avize sipariş ettim. Merak etmeyin bunlar hemen ertesi gün olan işler değil zamanla şunu yapayım diyorum onu alıyorum. Bütçem hiç zorlanmadı.



Gün ışığı etkisi veren bu ampuller favorim.



Eeee hepsi yavaş yavaş olacak değil mi? Bir iki ay sonra duvardaki yan kısımlardaki ikinci çitalamaları tamamladım.




 Bu yanlardaki çita boşluklarının içine pouring efektli bir tablo yapmayı düşünüyorum. Bu Korona inzivasında yapmayı düşündüklerimden. 

Tüm projeleri https://www.instagram.com/yenilemeve_dekorasyon/ sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.










Yorumlar

  1. Bayıldım bayıldım bayıldım valla abartmıyorum özellikle saat ve avizeye sandalye kılıflarına emegine zevkine hepsine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çocuklardan fırsat buldukça ufak ufak tamamladığım işler. Sonra niye bunları yayınlamadım ki dedim :) Korona sağolsun unutulanları hatırlatıyor şu zamanlarda....Daha devamı var her gün bir yeni yazı daha gelecek.Takipte kalın sevgiler....

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar