Misafir Odası Yenileme-2 Yastık Kılıfı





Daha sonra o hevesle Aliexpress den birde bu yastık kılıflarını sipariş ettim. Her zamanki tahmin ettiğim süpriz gerçek oldu. Siyah beyaz istediğim bu yastık kılıfları böyle çuval kumaşı gibi bir şey üstüne koyu yaprak yeşili desen olarak geldi.


Önceleri bu duruma üzüldüm. Fakat daha sonra bu renklerin evime çok daha fazla yakıştığını fark ettim.






Yenilikler bir biri peşine gelir değil mi? Gerçi bu fotolar 2017 temmuzdan. Yani sandalye kılıflarını almamın üstünden neredeyse 1 sene geçmiş. Böyle ufak ufak yenilemeler ile evden hem sıkılmıyorum hem de azar azar kanaat ederek değiştirmiş oluyorum.


 Eve yeni tv ünitesi aldığımız için yemek masasının duvarındaki tablonun yerini değiştirmek istedim. Ve durum işte buradaki gibi boş bir duvar oldu. Onun için ne yaptığıma bir sonraki postta anlatayım size sevgiler...




Tüm projeleri https://www.instagram.com/yenilemeve_dekorasyon/ sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.




Yorumlar

Popüler Yayınlar