Hol Boyama Ve Yenileme Before-After



Bu yenileme çalışması konsoldan hop hemen yanındaki duvara sıçramaz mı? Sıçrar sıçrar. Salonu boyadığım gri boyaya 1'e 1 ölçülerinde beyaz boya katarak rengini biraz açtım. Ve minik holümü boyadım. Yine köpükler ile çitalama çalışması yaptım. Resimde çita köpükleri sabitlemek için kullandığım maskeleme bantları da çıkmış maalesef.





Yerdeki kilimi çok önceleri A101 den almıştım. Cuk oturdu buraya.


Demiştim ya yaptıkça aklınıza bir çok fikir geliyor. Bu holü niye faydalı kullanmayayım diye. Buraya uygun boyut ve renklerde Koçtaş tan minik puflu bir ayakkabılık aldım. Hemen üstüne de japon pazarı tarzı bir yerden bulduğum 25 tl değerindeki ahşap askılığı yerleştirdim.


Aaaa bu arada bahsetmeyi unutmuşum. Evin tüm koyu kahverengi olan kapılarını beyaza boyadım. Bu çok çok çok zorlayıcı oldu çünkü beyaz renge çevirene kadar kaç kat boya attım hatırlamıyorum bile :(
İşte renk aşağıdaki gibiydi.





Tüm projeleri https://www.instagram.com/yenilemeve_dekorasyon/ sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar