Banyo Yenileme Çalışması




Yenileme ne kadar denir bilmiyorum ama baya bir değişiklik oldu diyebilirim. Bu da banyo değişikliği nereden çıktı demeyin. Çünkü alt komşuma uzun zamandır bir sızıntı oluyordu. Ve her seferinde gelen ustalar tamam bulduk deyip yıkıp edip sıvayıp gidiyordu. Ama sıkıntı hiç geçmiyordu. Artık korkulu rüyam olmuştu banyo sürekli yıkılıp temizleyip bir sonuç alamamaktan sinirlerim allak bullak olmuştu. En son gelen usta benim sinir çığlıklarımdan sonra sorunun apartman geneliyle ilgili olduğunu buldu ve artık çözüm bulunmuştu.


Bu banyomun eski hali. Bu dolaplar her tamiratta sökülüp takıldığı için artık kullanılamaz oldu. Vida yerleri parçalandı,sudan şişti.Daha neler neler. Yoksa beni bilirsiniz bir yolunu bulup kullanırdım ben.


Yukarıdaki resimde en az 4 farklı tamiratın izi görülüyor. Fayanslarımdan artık üretilmediği için başka başka yeşil renkler bulup takmışlardı ama artık yeşil renkte bulamadıkları için beyaz fayansa geçmilerdi. Durum içler acısı yani.



En son tamiratta duvardaki yamalar artık dolaplar tarafından kapatılmayacak hale gemişti. Sağ taraftaki kısım lavabo kısmı olduğu için hep görünecekti.


Bu yüzden çamaşır makinesi dolabı ve lavabonun yerini değiştirmeye karar verdik ve tesisat ona göre yeniden yapıldı. Fayansları  neden yenilemediniz derseniz şu  kadarcık tamiratı bile ustalar neredeyse haftalarca uzatıp yaptılar. Geleceğim dediler gelmediler üstelik birde ağustos sıcağında katlanamazdım valla. İçim sinmezse yeni nesil boyalarla boyarım ne olacak dedim.


 

Benim için depolama alanı çok önemli olduğu için derin ve hacimli bir dolap bulmam gerekiyordu. Ama artık nedense hep iç hacmi küçük dolaplar üretiliyormuş. Tesadüfen Koçtaş da gezerken artık üretimden kalkan italyan üretimi olan bu teşhir ürününü gördüm. Tam istediğim dolaptı. Teşhir meşhir olsun alalım dedik ve depolarında hiç açılmamış bir kutu kaldığını söylediler. Çok uygun bir fiyata yepyeni bir dolap. Allah işlerimizi rast getirdi.







Yeni planlama ile artık fayansların görüntüsü kaybolmuştu.




En son olarak bir daha sıkıntım vardı. Duvarda daha önceki çamaşır makinesinin sabitlenmesi için açılan kocaman delikler açıkta kalmıştı. O çirkin görüntüyü kapatmak için çok önceleri ikeadan aldığım çok hafif beyaz çerçeveler vardı.İçlerine istediğim resimleri yazıcıdan çıkartıp deliklerin üstüne çerçeveleri patafix ile yapıştırdım. Çünkü duvarları bir kere daha delmek istemiyordum. Bir de benim sağım solum belli olmaz yeni dekoratif şeyler deneyebilirim. 




Çocukların odasında artık kullanmadığımız ikea küçük kitap çerçeve rafını diş fırçalarını koymak için kullandım.



Çamaşır sepeti de çocukların odasından buraya transfer oldu. 






sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar