Balkon Yenileme Before-After



Daha önce burada balkon sandalyelerini yenilemekten bahsetmiştim. Yıl 2013 sanki bir asır geçmiş gibi geliyor.Yenileme çalışması da çoktan demode olmuş gitmiş.Uzun zamandır balkona marine teması yani deniz ya da bodrum havası vermek istiyordum. Onları da geçen yıllarda yavaş yavaş yaptım.Gelelim belki size de  yeni fikirler verecek yenileme aşamalarına.


İlk olarak eski sandalyelerimizi ihtiyaç sahiplerine verdik. Sonra Carrefour dan bu klasik sandalyelerden aldık. Aslında ben bu modeli pek tercih etmiyordum hem fazla da yer kaplıyor ama eşim rahat rahat arkamı yaslanıp oturmak istiyorum, belimin ağrımasını istemiyorum deyip bunları aldı. Yine aynı yerden sandalye yastıklarını da aldık. Size tavsiyem arada mutlaka outlet kısmına bakın ya da sezon sonu indirimini bekleyin. Sanırım 2017 senesiydi sandalyelerin tekini 9.90 sandalye yastıklarını 4 adet takımlık hem sırt hem oturak kısmını 20 tl ye almıştık. Perdeleri ise English Home dan uygun bir fiyata almıştım.


Ortadaki minik sehpayı A101 den almıştım. 20 tl falandı . Portatif olması benim çok işime geliyor. İstersen sök kaldır. Bazen pikniklerde yanımıza da alıyorum.


Bir gün aklıma pencereden bakan bir kedi görünümünde olan yastık yapmak geldi.  Madem eve bir kedi alamıyorum çocuklar için bir kedi diktim. Kendi kendime bir kağıda kalıp çizdim. Eski kadife eşofmanımı kesip kumaş olarak kullandım ve diktim. İçine elyaf doldurdum ve kurdele taktım.


Dümen desenli yastıklar ise çocukların bebeklik nevresim setinin idi.



Bir gün kış mevsiminde A101 de aşağıdaki raf takımını gördüm. Evde nereye koyacağımı bilmeden sadece çok hoşuma gittiği için aldım. Ama eve gelip kurunca boyutlarının tahminimden daha büyük ve geniş olduğunu gördüm. Ne mutfağıma uydu, ne de banyoma. Hatta bu yüzden uzun süre holde süründü durdu. Ama yaz gelip balkona el atınca tam bu köşeciğe güzelce koydum. Üstelik kışın güzel bir depolama alanı oluyor benim için. Konservelerim tuvalet kağıtlarım hep burada duruyor.


İçine bir kaç dekoratif eşya eklemeden olmaz tabi ki.


İşte benim yenileme dediğim şey budur. Yüksek paralar vermeden güzel bir görüntü.




 Linke tıklayıp saksı projesini görebilirsiniz.Tıklayınız.


 

Tüm projeleri https://www.instagram.com/yenilemeve_dekorasyon/ sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.



yenilemeve_dekorasyon











































Yorumlar

Popüler Yayınlar