Diy:Eski Şampuan Kutusundan Mackenzie Mutfak Sabunluğu



Bu projede bir koronavirüs can sıkıntısı projesidir. Eski şampuan kutusunu tam atacakken aklıma geldi ve denemek istedim.



Bu namzetin ilk hali :)


Ucu kırmızı diye şu mackenzie boyamasından mı yapsam acaba diye düşündüm.


Uçlarını altın rengi boya ile boyadım.


Sonra kurşun kalemle üstüne kareler çizdim.



İnce ince kareleri siyah beyaza boyayıp eskitmeler yaptım.


Webden bulduğum bir etiket görünümü yazıcıdan çıkarttım. Dekupaj yapıştırıcısı ile yapıştırdım.


Sonra her yeri vernikledim. Bulaşık deterjanı koymak için hazırladım. Dedim ya sıkıntıdan yaptım kullanıp kullanmayacağımı bilmiyorum ama en azından başka bir mackenzie projesi yapmada benim için güzel bir tecrübe olmuş oldu.



sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar