İkea Şifonyerinin Fotoğraf Makinesi Görünümüne Dönüşümü




 Size mümkün olduğu sürece bulduğum en değişik mobilya boyama ve yenileme çalışmalarını göstermeye çalışıyorum.Ve bugünkü bu fikre B-A-Y-I-L-D-I-M.


Aşağıdaki şifonyeri yukarıdaki resme dönüştürme fikri tam bana göre. Bu fotoğraf makinesi  biz küçükken babamda vardı ve uzun süreler kullandık. Benim için manevi değeri yüksektir. Yani bu proje tam benim için yapılmış.


Biliyorsunuz ki ikea dan aldığınız ürünler eve demonte olarak geliyor. Bu şekilde geldiğinden rahatça hepsi yere serilip rahatça siyaha boyanmış.

Aşağıdaki çekmece kulpları seçildiği için ekstra çekmece delikleri açılmış.





Çekmece içinde kalan yan kısım ise film rulosu izlenimi verecek şekilde boyanmış. Dahice ....


Sonra tüm parçalar montaj yaplmış.


 Bundan sonrası biraz el becerisi ve resim kabiliyeti istiyor. İsterseniz kopyalama gibi bir şey deneyebilirsiniz.



Şifonyerin boyunu daha yükselmek için çok yakışan bu metal ayaklar eklenmiş.


Vida görünümüne kadar her şey resmedilmiş.







Ben genç odaları ya da bekar evleri için çok güzel bir fikir olarak gördüm. Dilerim siz de beğenmişsinizdir.Sevgiler....

sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.


 Kaynak:http://prodigalpieces.com/box-camera-dresser-ikea-rast-hack/

Yorumlar

Popüler Yayınlar