Maket Araba


                             Resimlerde Ediz'in yaşından da anlaşılacağı gibi arşivlerimi eritmeye çalışıyorum. Kaç sene önce yapmıştık. Bazen bana yine anne maket araba yapalım diyor. Geçenlerde yine dedi ve bende bu arabayı yaptığımız zamanı hatırladım.

        Benim çocukluk zamanlarım da gazeteler de bazı günlerde hazır kalıplar halinde kartondan ev , tarihi mekan ve bunun gibi kağıt araba maketleri verilirdi. O gün gelsin de maketimizi yapalım diye o kadar sabırsızca beklerdik ki anlatamam.


                         İşte biz de ablamla Ediz'in makete baktığı gibi bakardık önceleri. Babamız gelip o yapardı genelde. Çünkü çok ayrıntılı maketlerdi. Sultan Ahmet Camisi falan çok ince işçilik isteyen işler olurdu bazen. Bir gün bir kır evi maketi verilmişti. Ama ne kır eviydi. Senelerce hayallerimi süsledi ve hep öyle bir evimizin olmasını istedim. Hatta bir ara babama sormuştum böyle bir evimiz olabilir mi? diye o da neden olmasın dedi sanırım ki bende deniz kenarında da olabilir mi diye sorup kendimi bir kaç sene sonra bizim olacak bir deniz kenarındaki kır evine hazırlamıştım. Öyle bir şey oldu mu? Tabi ki hiç olmadı. Belki bu yüzden senelik izinlerimiz de hep tatil köylerinin otel odalarından ziyade minik kulübelerini tercih ediyorumdur. Her zaman olmasa da senede 1 hafta o kır evi benim işte :) Allah kazanç verdiği sürece çok şükür bu günümüze .


Geçmişten günümüze dönersek eğer; işte ben de babam gibi kolları sıvamışım. Ediz başımda bekliyor.


Ve maket biter. Bakışına kurban. İnceleme bittikten sonra bir kaç vın vın, düt düt karton nereye kadar dayanırsa artık ..:)


red race car

                                         Kendi arabanızı boyamak için tıklayın.

                                           https://www.instagram.com/printmagicparty/
https://www.instagram.com/ebrusn/
https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com



Kaynak:http://www.thetoymaker.com/Toypages/46RaceCar/46RaceCar.html

Yorumlar

  1. Ben de çocukluğuma gittim sayenizde, bizde ağabeyim yapardı onları, ama nasıl güzel, nasıl özenli..Çok maharetliydi, eli çok yatkındı o işlere..Şimdi hayat gailesi, iş güç, unuttu gitti ama, bir heykeltıraşı izler gibi izlerdim ben onu..Ahhh, aahh, çocukluk..Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Elif ah; gerçekten güzel bir çocukluk geçirdi bizim nesil. Umarım çocuklarımız da ileride bu zamanlarını mutlulukla anarlar ne diyeyim. Bende öpüyorum seni :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar