Dallarda Kelebekler



                                        Ben de tam bahar geldi şu postu yayınlayayım dedim artık ama hava soğudu 1 hafta yağmur yağacakmış kıştan kalma bir hava. Eh mart ayı bu şöhretini sürdürüyor yine. Ama olsun benim içimde bahar çiçekleri açmaya başladı bile. Kelebekler onlara doğru uçuşmaya başladılar. Bakın bir kısmı evime gelmiş bile :)

                                Evimde bu dallar o kadar çok işe yarıyor ki anlatamam. Çok dekoratifler bir kere. Her işe yarıyorlar. Doğum günü partilerinden dekoratif amaçlı ve dilek kartı ağacı olarak, yılbaşı ağacı olarak, sevgililer günü kalp ağacım olarak kullandım. Şu sıralar belediyeler ara sokaklarda budama işini yapıyor. Yani tam zamanı gözünüze kestirdiğiniz bir dalı evlat edinin :) Ben birini doğal rengini koruyarak kullanıyorum, diğer dalımı ise beyaz renge boyadım. İşte bu proje deki ağacım da o.


         İnternetten bu kelebek kalıplarını buldum ve yazıcım da çıkarttım.


        Kelebeklerin arkasının beyaz kalmaması için aynı renklerde tasarlanmış düz kısmı da kelebekli kağıdın arka kısmına yazdırdım.


       Daha sonra teker teker kelebekleri kestim ve üç boyutlu bir görünüm kazanmaları için ortalarından katladım.

     Daha sonra silikon tabancası ya da herhangi bir bant ile dallarınız da istediğiniz yerlere yapıştırın.


      Sonra da görüntünün keyfini çıkarın.


                       https://www.instagram.com/printmagicparty/
https://www.instagram.com/ebrusn/
https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com


Yorumlar

Popüler Yayınlar