Kınnap İpiyle Eski Eşya Değerlendirme






Şu kınnap ipini çok seviyorum. Her işte yardımıma koşuyor. O kadar fonksiyonel ki her alanda kullanabiliyorsunuz. Bu çalışmam da onlardan biri.


Öğlen Emir'i ana sınıfından aldıktan sonra sabah 7.30'da kahvaltı yaptığımız için  karnım deli gibi zil çalıyor oluyor. Abimiz de bir buçuk saat sonra eve gelecek ve sonra yemek faslı başlayacak. Ben de bu yüzden bu zaman içinde hafif bir şeyler atıştırmak için; mısırlı, ton balıklı, cevizli, bademli, cevizli, bol sebzeli salata hazırlarım kendime. Hal böyleyken evde bir dünya çöpe giden teneke kutusu oluyor. Bir gün öyle bakınırken '' Gel bakalım tenekecik. Seni baştan yaratalım.'' dedim. Ve olay akışı işte böylece gelişti. Kendileri 4 sene önce de balkonda renkli mumluk olmuşlardı.Tıklayınız.


. Silikon tabancasıyla bir uçtan yapıştırıp dolaya dolaya kınnap ipini sardım. Birleşme yerine de pembe bir dantel yapıştrdım. Bu gün de böyle pembiş pembiş mumluk oldu sevgili tenekecik.



Sonra ''Tenekecik sen yalnız kalma, sana bir arkadaş gerek.'' deyip evde atıl durumda olan eski bir şişeye de aynı işlemi uyguladım. Artık ikisi de hallerinden mutlu huzurlu evimin pembe köşesinde takılıyorlar.


Eh bu durumda ne denir. Onlar ermiş muradına, biz çıkalım kerevetine......


https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar