Teneke konserve kutularından mumluk

 
 
 
 
 
 

Herkesin evinde vardır bu teneke konserve kutularından. Salça, ton balığı, mısır olur içlerinde. Bende uzun zamandır görüyordum internette bu kutuları değerlendirme fikirlerini nasip bu güneymiş.


 
Ben ahşap boyamada kullandığım beyaz rengin içine bu küçük akrilik boyalardan katıp pastel renkler elde ettim. Çekinmeden renkleri birbiriyle karıştırın. Çıkan renklere hayran kalırsınız....

 
Sıra sıra hepsini boyadıktan sonra bol güneş alan klimanın üstüne koydum hepsini ki hemen kurusunlar :)
 
 
Sonra sprey vernik kullandım.
 
İçlerine birbirinden renkli ve simli mumlar koydum.

Aslında daha ilk başta aklımda olan bu delikli olanları yapmaktı ama. İlk yapışımda biraz başarısız oldum. Çünkü çivi çakarak yaptığınız bu şekiller konservelerde şekil bozukluğuna sebep oluyor. Muntazam bir şekilde yapmak için içlerine su doldurup buzluğa attım. Sonra iş o kadar kolay olduki. Sadece içindeki su erimeden şeklinizi bir an önce çiviyle delip bitirmeye bakın. Ben çocuklarla ilgilenmeye dalmışken böyle oldu su eridi kutuda delik nasıl tamamlayacağım şimdi. Onunda çaresi var bir sakız alın kutudaki delik olan yerlere yapıştırıp yine su ile doldurup dondurun. :) 
 
Mumluktan farklı olarak Emir de tenekeleri üst üste koyarak değişik bir bakış açısı katarak oynuyor. Baya işlevsel yani dilediğin de kalemlik olsun :) 
 
 
 
 

 
 
 

 
Yaz akşamlarında balkona pek yakıştılar.


 
 
 





Yorumlar

  1. Ne kadar hoş olmuş geri dönüşümlere bayılıyorum emeğinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar