Dolapta beklemesin, kardeşim giysin




kardesimgiysin



Herkese iyi akşamlar,

Şimdi yazacağım post benim için çok önemli inşallah sizi de en az benim kadar alakadar eder.

Soran anne bloğun yazan Çiğdem hanım elleri kolları sıvayıp bu siteyi kurmuş. Site daha çok yeni ama her geçen gün çığ gibi büyüyeceğine eminim çünkü daha şimdiden birçok çocuğumuz mutlu oldular onlar sayesinde.

Sitenin amacı üstteki resimden de anlaşılacağı gibi evde çocuklarımız büyürken arkalarında kullanmadıkları bir dağ yığını kıyafet, ayakkabı, oyuncak, beşik vs bırakıyorlar. Bende bebeklerim büyürken ne olacak bunca eşya deyip önceleri çok sevdiğim arkadaşlarımın çocuklarına veririm deyip saklayıp bir güzelde vermiştim onlara. Sonra bir gün kapı komşumla konuşurken çok ihtiyacı olan bir kişiye bebek kıyafeti lazım dediğinde elimdekileri maalesef arkadaşlarıma verdim dediğimde içim cız etti çünkü hepsi hali vakti yerinde insanlar. Ne yapıp ettim yine de buldum buluşturdum o ihtiyacı olan minik için topladık bir dünya eşya . Ama bebek bu ihtiyacı hiç bitmez, bugün giydiğini yarın giyemez . İşte tam bu noktada çocuk esirgeme yurtlarını araştırırken soran annenin bloğu sayesinde bu kampanyayla karşılaştım. İhtiyacı olanlar kendileri  yada çevrelerinde olan kişileri haber veriyor sizde onlara ne gerekiyorsa yolluyorsunuz. Ve inanılmaz bir gönül hafifliğine ulaşıyorsunuz. Lütfen çoğalalım daha fazla ihtiyacı olana ellerimizi ulaştıralım .

Hepimize hayırlı akşamlar dilerim.

web adres:http://www.kardesimgiysin.com/

Yorumlar

Popüler Yayınlar