Dön dön Güzgargülüüüüü


Edize uykuya dalmadan önce okuduğum masal kitabında kıskanç yel değirmeni ile minik rüzgargülünün hikayesi vardı. Bu hikayenin görsel olarak da daha da pekişmesi için küçüklere benim çok sevdiğim rüzgargülünü bir atkivite olarak yapmaya karar verdim.



 
Kağıdı uygun yerlerden kesip katlayıp yapıştırdıktan sonra ....

Orta kısmından birleştirmek için beyaz bir raptiye seçip taktım. Evde ağzınızla üfleyince dönüyordu fakat cam önündeki saksılarımın içine koyunca dönmedi. Çünkü o kalın raptiye pek izin vermiyordu dönmesine.
 
Bende raptiyeyi çıkartıp yerine toplu iğne koydum ve balon sabitleyici çubuklara iğneledim. Artık fırfır dönüyor rüzgargülümüz.

 
Burdada videosu var rüzgar gülümüz dönerken
 
Yapım aşamalarınıda içeren resimleri ekliyorum ki sizlerde yapın. Resimlerdeki yuvarlak halkalar birleşme yerlerinin ortasına yapıştırmak için görsel olarak güzel görünmesi için :)

            Bunlarda tahta mandalların üstüne yapılmış rüzgargülleri var,bir denemek lazım böylesinide :)

 

Yorumlar

  1. Çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler.
    Bloğunuza gezinirken rastladım hemen takibe aldım.
    Bizede bekleriz http://alikemalalpseviim.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar