Pratik Çocuk Yatağı Koruyucu Kenarlığı


                         Herkese merhaba ;

                        Bu yazıyı belki içinizden birilerine  bir fikir olabilmesi için yazmaya karar verdim. Ben Ediz'i sadece 7 ay park yatakta yatırdım daha sonra radikal bir karar alarak yok beşik yok yatak olabilen beşik onları almamaya karar verdim.  Sonra eskisini at yenisini al hiç bana göre değildi açıkçası.Nasıl olsa bir gün yatağı olacak bebecikken alışsın büyük yatağına dedim.Gerçekten de öyle oldu. Ediz yedi aylıkken bu kocaman yatakta uyumaya başladı hiç sıkıntı yaşamadı yaşamadık.Üstelik yanında yatarak emzirmek bana çok kolaylık sağladı. Evet biliyorum radikal bir karar ama biz zamanında somya divanlarda bebekliğini geçiren bir devirden geldik nede olsa. Sanırım ablamın beşiği vardı ama ben benimkini açıkçası hiç hatırlamıyorum. Durun bir ara anneme sorayım bunu :) Neyse işte karar çocuk yatağı olunca bende yere düşmemesi için Ediz'e kendi kafamda düşündüğüm  tasarımı mahalle marangozuna anlattım. Sağ olsun tanıdık olduğu için hayrına ücretsiz yaptı bize Kemal usta bu yatak kenarını.

                       Yatağın kenarına istediğimde hemen çıkabilecek çit şeklide bir aparat ayarlamasını istedim. Çivi vida gerektirmeden yukarı çekince hemen çıkan ve sağlam. Yatak kenarının genişliğinden biraz daha büyük aralıklara sahip kenarlık yatak bazasıyla mobilyanın arasında kalıyor. Resimlerden umarım anlaşılıyordur.



                     Çocuklar artık büyüdü ihtiyacımız yok. Fakat geçenlerde eve ziyaretime gelen bebekli misafirimizin bebişi uyuyunca Ediz'in yatağa yatırdık. Arkadaşım hemen yanına sandalye yastık falan koymaya başladı düşmemesi için bebeğinin. Bende hemen yatağın duvara dayanan kısmına kaldırıp sakladığım yerden çıkarınca (resimdeki yastıkların arkasına) kenarlığı tak tak tak hemen yerleştirdim. Arkadaşım çok şaşırdı ve sevindi. Çünkü hem bebeği güvenli bir biçimde uyuyacak hem de kendisi rahat ve huzurlu sohbetine devam edecek. Eh kendimle biraz gurur duymadım desem yalan olur. Ah aman canım zaten dışarda satılıyor demeyin. Bu benim gönlüme göre tek ve yeganecik olanı. Onlar farklı renklerde hatta plastik hoşuma gitmiyorlar açıkçası.

                      İşte böyle arada sırada çıkarıp çocuklarla halının üstünde çit yapıp çiftçilikte oynuyoruz. Bir faydası da bu :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar