Kağıttan Sandviç Dükkanı

                    

 Bir gün; çocukları uyutup eşimle oturduğumuz bir gün . Akşam 10.30 civarı .Eşim askerler boğaz köprülerini kapatmış dedi. Allah Allah dedik ikimizde bir yerden haber bulmaya çalıştık hemen. Darbe olmuş haberini gördük asparagas zannettim ''yok olamaz değil mi?Şaka '' dedim eşime. Sonrası arap saçı gibi söküldü zaten. Eşim ve ben bütün Türkiye gibi sabaha kadar uyuyamadık. Ben arada   60'larda 70'lerde 80'lerde bahsedilen darbenin bu devirde başımıza geleceğini inanamayarak ağlıyorum. Sabaha kadar okunan selaları , Bakırköy'de oturduğumuzdan dolayı F-16 jetlerinin  sürekli gidip gelmeleri ve o inanılmaz sonik ses bombalarını, canını malını düşünmeden vatanı için tek yürek olan milletimi unutamıyorum. UNUTMAYACAĞIM DA! 

Yazmak o kadar boş ve anlamsız geldi ki. Ama şunun farkına vardım ki; herşeye inat aslında tam da bu zamanda daha da verimli olmalıyız daha çok çalışmalıyız. Bir yılgınlık ümitsizlik yaşamamalıyız. İşte o zaman o vatan hainlerinin istediğini yapmış oluruz diyerek bugün geçtim bilgisayarımın başına.

Çoğumuz mutfakta çocukları yiyecek malzemelerinden ve keskin aletlerden uzak tutarız. O zaman var mısınız etrafı kirletmeden ve kendilerini yaralamadan bu basit kağıttan sandviç dükkanı oyununu oynamaya?

Kitin içinde bulunanlar
  • Kesme tahtası
  • Bıçak
  • Çeşitli formda ekmekler
  • Sebzeler
  • Peynirler
  • Etler
  • Cips
  • Cips paketi
Çocuğunuzun dükkanının müşterisi olun ve dilediğiniz sandviç için siparişinizi verin sizin için hazırlasınlar :)

Yazıcıdan çıkartmak için tıklayınız.


İki yıl önce tam da yazıcımın renk problemleri yaşadığı bir döneme denk geldi bu yüzden renkler kötü görünüyor.


Hazırladığı sandviç ve cipsi yiyormuş bıdık.




   
                 

Yorumlar

Popüler Yayınlar