Kartondan Hayvanlar



                                        Herkese merhabalar;

                 Yine sizlerle  bir çocuk etkinliği ile birlikteyim. Aslında çokta yapım aşamasında çocuklara hitap etmiyor en azından 5 yaşından küçükler için zor çünkü maharetli bir elle kesim gerekiyor. Biz geçen sene Ediz 4 yaşındayken yapmıştık bu yüzden ben kesip yapıştırdım. Oynama işini onlara bıraktım.



Öncelikle aşağıda verdiğim linklerden istediğiniz hayvanların basımını yapın.

At ve Keçi için tıklayınız.
Fil ve inek için tıklayınız
Deve ve zürafa için tıklayınız.

                                         Ben her zamanki gibi daha kalıcı oynanması için kestiğim hayvanları bir kartona yapıştırdım. Sonrada resimde gösterilen yerlerden kesip katlama ve yapıştırılması gerekenleri yapıp parçaları birleştirdim. Oynamadığımız zamanlarda tüm bu kağıt aktivitelerini depoladığım bir dosyam var. Zaman zaman çocuklar sıkıldığında çıkartırım. Onlarda daha ilk defa görüyormuş gibi oynarlar. Size de tavsiyem eğer miniğinizin elinden sağlam çıkmış etkinlikleriniz varsa sakın atmayın.



Hepinize keyifli zamanlar.


Yorumlar

Popüler Yayınlar