Eşleştirme Oyunu




Herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun diyerek günümüze başlayalım. Umarım güzel bir bayram  geçirmişsinizdir.
Bu günkü etkinliğimizi evde basıp yanımızda bayram ziyareti için gittiğim memleketim Kdz.Ereğli'ye götürdüm. Bu oyunun resimlerini pinterest'de gördüm ve çizimleri çok hoşuma gitti. Bir meslek grubunu yada belli bir kahramanı gösteriyor, üstelik yap boz bulmacası şeklinde. Erkek ve kız çocuklar için ayrı dizayn edilmiş. Yap boz parçaları büyük olduğundan 3 yaş üstü için uygun olduğunu düşünüyorum.

 
Her zaman yaptığım gibi yazıcıdan çıkarttığım resimleri bir karton üstüne yapıştırdım. Hem kolay kullanım hem de uzun ömürlü olması için. Ya da yazıcınız izin veriyorsa dosyaları düz beyaz bir kartona bastırın.


Onlar için oyalayıcı ve zevkli bir etkinlik oldu. Aşağıdaki linkten dosyaları indirerek siz de bize katılmak istemez misiniz?



İndirmek için tıklayın.

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/

Yorumlar

Popüler Yayınlar