Sevgililer Günü İçin Kalpli Çerçeve




Bu senede sevgililer günü geldi çattı. Çekirdek ailemle yine hep beraber olacağız Allah kısmet ederse. Bu yüzden bu gününde anısı olacak bir şeyler yapmak istedim. İnternette gezerken gördüğüm bu güllü dallı çerçeve yada kapı süslerine çok imreniyordum. Muhakkak bir gün yapmalıyım diyordum ve nitekim de yapmaya başlamıştım bundan tam bir sene önce. Evet yanlış duymadınız bundan tam bir sene önce; çünkü o zaman gülleri yaparken çektiğim fotoların üstünde tam anlamıyla bu tarih yazıyordu. Bende her nasılsa o sıralar yarım bıraktığım bu projeyi tam olarak bugün tamamlamaya karar vermişim. Şaşılacak şey doğrusu.

Evet hayat bu ya yarım kalmasının da aslında bir amacı varmış bunu şu an anlıyorum belkide içime sinmediği için bırakmışımdır. İlk düşündüğümde bu minik gülleri bir kartona yapıştırıp kapı süsü gibi kullarım demiştim. Ama bu bana çok yavan göründü. Elime aylar sonra geçen bir malzemeki bu projenin tamamen değişip daha anlamlı olmasını sağladı bence. Bilin bakalım o nedir? Cevap biraz aşağıda fazla meraklanmanıza gerek yok :)

Öncelikle gelelim gerekli malzemelere





Eskimiş bir kumaş, keçe yada polar olabilir.Ben tabiki eski bir eşofman altını kullandım. (Birşeyleri değerlendirmezsem çatlıyorum galiba)


Kumaşın üstüne güller için uygun bulduğum ebatta bir mumluğu kalıp olarak kullanıp birkaç tane daire çizdim. 



Hepsini kestikten sonra yarım daire halinde katlayıp uçlardan birbirlerinin üstüne koyuyoruz.


                                                     Sonra bir uçtan dolamaya başlıyoruz.



                                             Böylece tomurcuk bir gül yapmış oluyorsunuz. En son uçlardan silikon tabancası ile yapıştırın.



Projenize yetecek kadar gül yapın.


                            Evet şimdi gelelim yukarıda bahsettiğim merak edilen parçaya. Lokumları yenmiş lokum kutusu. Çerçeveye benzer görünümü ile bu proje için tam anlamıyla biçilmiş kaftan oluyor kendileri. Ah yine bir değerlendirme  :)






Sonrasında gerekenler ise silikon tabancası ve kalıp olarak kullanılmak üzere bir kalp şekli. Bu şekilde kalp şekliniz daha muntazam olacaktır.


Kalplerinizi dıştan içe doğru yapıştırmak daha doğru olacak. 



Aslında ben bu kalpli kağıdı direk çerçevenin içine koyacaktım ama yazıcımın azizliğinden dolayı şu sıralar siyah rengim çıkmıyor. Böyle saçma sapan bir basım olmuş maalesef.



Bu yüzden siyah kartondan 2 cm eninde çubuklar kestim ve çerçevenin içine yapıştırdım.


Bu hali bile güzel değil mi?





Son olarak kalp desenini kesip yapıştırdım. Böylelikle  evdeki ıvır zıvırdan yine çok zarif bir değerlendirme yapmış oldum. (Ne mütevazilik ama!)

Daha önceki sevgililer günü çalışmalarıma aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Sevgililerimle geçen bir gün

Süslü masa

Sevgililer günü fikirleri

Sevgililer günü kitap koleksiyonu

Kalplerle süslü bir duvar






Yorumlar

  1. Çok akıllıca ! :) takipteyim, aslında montessori için ugramıştım ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılı bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık. :) konya iç dekorasyon olarak blogunuzu takipteyiz. iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar