Sevgililer Günü 2016 Nasıl Geçti?





                      Bizim ailemizde sevgililer günü önemli bir gün mü? Eh o kadar da önemli bir gün değil çünkü biz sevgimizi olur olmaz zamanlarda hergün gösteririz birbirimize. Zaten güzel olanı hiç ummadığın zamanlarda yapılan süprizler değil midir? Ama madem parti temaları Printmagicparty olarak benden soruluyor bu günde de küçük dokunuşlar yapmadan duramayacağım tabi ki.




                    Geçen postumda paylaştığım kalpli tablonun yanına birşeyler ekledim. Bunlardan ilki kalpli dallarla süslü vazomuz.


İlkbahar başında ağaç budama işleri yapılırken topladığım kuru dallara, kırmızı kartonlardan değişik boylarda kestiğim kalpler yapıştırdım. Vazoyu da kalpli tabloyla uyumlu siyah beyaz şeritler üstüne altın yaldızlı kalpler ile süsledim.


Duvara LOVE bannerı hazırladım.


                            Çocukları da işin içine katmazsam olmaz tabi bu yüzden onlarla birlikte hazırlayabileceğiniz bu kalp tacın yapımını aşağıdaki resimlerde rahatlıkla görebilirsiniz.  Bu projeyi çocuk aktiviteleri yapan bir sitede görmüştüm. Kız çocuklarının takması için mükemmel. Eh bizim evde kız nüfusunu ben temsil ettiğim için ben taktım tabiki :)




                    Kesme aşamasında kalbi yukarıdaki yönde kesmeniz önemli yoksa aşağıdaki gibi uçlarda yarım kalmış kalpler elde edersiniz benden söylemesi.


                                                      Doğru ve yanlışlar yanyana.


Sonra üstüne beyaz pastel boya ile kapler çizdim.








Umarım size tüketim çılgınlığına kapılmadan yararlanabileceğiniz ufak tüyolar verebilmişimdir. Takipte kalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar