Çocuk Çerçevesinin Geridönüşümü



Benden bir geridönüşüm hikayesi daha. Aslında pek bir teknik ayrıntı isteyen bir iş değil ama benim için çok önemli. Çünkü içinde Edize hamile kaldığımı öğrendiğimiz günün fotoğrafı var üstelik o gün bir 14 şubata rast gelmişse daha anlamlı bir fotoğraf olamaz bizim için değil mi? Ben öyle evlilik fotolarını evin o bu köşesinde sergilemeyi sevmem hiç bir zaman koymadım sanırım hiçbir zaman koymayacağım da. Mezuniyet ve düğün fotoları annemin evini süsler benimkileri değil.

Fazla duygusala bağlamadan hemen çerçeve hikayesine geçelim.





Çocukların böyle micky mouse'li çerçeveleri vardı. Odamızın renklerine de pek uymadığı için kullanmıyorduk. E hal böyle olunca aldım boyayı elime aşağıda gördüğünüz gibi boyadım.


Kabartma etkisi vermek için silikon tabancası ile bir kaç şekil çizdim. Biraz özensizce oldu ama olsun :)



Sonra silikonların üstünden yeniden boyadım. Son olarak eski kullanmadığım inci kolyeyi kesip boncuklarını silikon tabancası ile yapıştırdım. 


Ben ortaya çıkan yeni çerçevimizi seviyorum.Eski haline bakarsan baya bir  dönüşüm geçirdi haliyle değil mi?


Yorumlar

Popüler Yayınlar