Sensiz Ben Nefes Alamam

 

Fikrimühim paketimizin gelmesi aslında birkaç hafta önce oldu ama ben bir şeyi denemeden pek yazmak ve yanıltmak istemem kimseyi hem de kendimi. Aslında bu kampanya o kadar güzel oldu ki bizim için çünkü hep reklamlarda görüp merak ediyordum. Bizim ailede meşhurdur burun sorunları. Benim burnum hava kanalları dar olduğu için herhangi bir soğuk algınlığını bırakın bazen yastık yüzünden bile yeterince hava alamadığımı hissederim ; belki de bu yüzdendir tavşan uykum iğne düşse uyanırım. Bu yüzden alerjik bir bünyesi olan ve bir o denli stres yüklü bir işte çalışan eşimin nefes alıp verişlerindeki düzensizlik bazen hem onun uykusunu hem de benim uykumu kaçırıp rahatsız eder. Breathe and Rright 'ın bu paketi geldiğinden beri pek bir sorunlu değildi burnumuz taki geçen haftaya kadar. Evet nezle gelip çattı eşimi bulmuş yine. Gece rahatsızlığını hissettim uyanmıştı sıkıntıdan fırsattan istifade hemen verdim burun bandını takıp yattı. Bir dahada ne sesini duydum ne kımıldanmasını :) Sabah sorduğumda eşime işine yaradımı diye ''rahat uyuduğuma göre sanırım işe yaradı'' dedi. Ama siz siz olun bandı yapıştırmadan burnunuzu iyice temizleyin çünkü yağlı tabaka bandın çıkmasına neden olabiliyor.
Breathe and Right'ın klasik, hassas ciltler için Şeffaf ve 5-12 yaş aralığındaki çocukların ciltlerine uygun Çocuklar İçin alternatifleri bulunuyor.
Ben hepimizim evinde 1 paket bulunmasını tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar