Ada'nın Fuşya renkli Minnie Mouse Parti süslemeleri



Merhaba sevgili takipçilerim. Son bir kaç haftadır o kadar yoğunum ki anlatamam. Parti süslemeleri yaptığım facebook sayfamı bilirsiniz Printmagicparty (reklam yapmadan duramam :). Bir kaç haftadır dizayn, tasarım, basım, hazırlama, paketleme derken bazen geceleri 2.30 uyuyorum. Birde sabah 7.de uyanan 2 çocuk gerisini siz hayal edin artık. Ama ben seviyorum bu tatlı telaşeyi hem de çok.

En son olarak sevgili Berna hanımın kızı Ada 3 yaşına basacakmış. Bu süslü herkesin çok sevdiği Fuşya renkli Minnie Mouse doğum günü partisini hazırladım.

Facebook sayfamı ve beni takipte kalın buralardayım hep bana ulaşabilirsiniz :P
https://www.facebook.com/pages/Printmagicparty/439881409424710




 Parti miniklerinin minnie Mouse şapkaları


Pipet bayrağı, peçete halkası, içecek etiketleri




cupcake süsleri




Yorumlar

  1. bende parti işindeyim ama ben pastalarımla dahil oluyorum organizasyona :) çok keyifli, çok eğlenceli insanların mutluluklarına ortak olmak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar