Artık Rulolardan Yılbaşı Kapı Süsü

 
Çok önceleri internette gördüğüm bir projeydi bu ama o zaman sayfasının orjinalini kaydetmediğim için bilmiyorum linkini.
 
Yine her zamanki gibi evinizdeki materyallerle yapabileceğiniz bir projeyle karşınızdayım :)
 
Sıra geldi malzemeleri sıralamaya
Havlu Kağıt yada Tuvalet Kağıdı Ruloları-Kırmızı oyun hamuru-Yeşil akrilik boya-Silikon tabancası-Çeşitli yılbaşı süsleri
 
işte yapım aşamaları


 
 
Artık ruloları yeşil renk akrilik boya ile boyadım. İç taraflarını da boyadımki çirkin bir görüntü oluşmasın.

 
Sonra istediğiniz büyüklüklerde kesin.
 
5 adet kesmiş olduğunuz halka rulolordan 5 yapraklı bir çiçek yapıcaksınız.Ortalarından silikon tabancası ile birleştirin.
 
Bundan sonraki resimleri akşam karanlığında çektiğim için kötü çıkmışlar bu yüzden koyamıyorum maalesef onu yerine anlatımını yapıcam zaten çok basit herşey.
 
Ben 6 çiçekli bir kapı süsü yaptım siz kendi isteğinize göre bu sayıyı arttırıp azaltabilirsiniz.
 
Bitirdiğim her bir çiçeğin masa üstünde daire olacak şekilde formunu verip birbirlerine zımbaladım .Daha önce silikonla yapıştırmıştım ama zımbanın daha dayanıklı olacağını düşündüm sonra birde kapıyı açıp baktığımızda yerlerde bulmayalım süsümüzü değilmi :)
 
Süsleme için dilerseniz kırmızı boncuk kullanın ama ben oğlumun kırmızı oyun hamurlarından küçük kırmızı meyve toplarını yaptım ve 1 gecede kuruduktan sonra yine s.tabancası ile yapıştırdım.
Sonra evdeki eski yılbaşı süslerinden birşeyler ekledim .Eklediğiniz şeyler fazla ağır olmamalı yoksa kapı süsünü astığınızda aşağı sarkma kapar kötü bir görünüm olur.
İşte benden bu kadar umarm beğenmişsinizdir.
Beni twitter dan da takip etmek için
 
 
 
 


Yorumlar

  1. gayet güzel çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Hem güzel, hem çevreci, ben çok beğendim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Suanda elimdeki rulolarla neler yapabiliriz diye bakiniyordum,postunuzu gördüm,insallah becerebiliriz,tesekkürler,sizinkisi cok hos olmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapının önünden gelip geçen bakıyor hangi materyalden yaptın diye soruyorlar çok hoşuma gitti benimde valla :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar