Yeniyıl Yastıklarımızı Yaptım





Yeni yıla yaklaşırken  evde kışı hatırlatacak şeyleri görmekten çok hoşlanırım. Kar küreleri, kardan adam, kar taneleri......
Bir de instagram da yeniyıl temalı süslü püslü evleri görünce iyice kanım kaynadı. Bir gün oturdum internetten sipariş vermek için açtım bir alışveriş sitesini. Şu olsun, bu olsun derken kendi yastıklarım ve ekran arasında gözüm bir gelip gitti. Aşağıda beğendiğim kırlentlerden benimkilerin renk olarak bir farkı yok.






Ben de hemen o anda kararımı verdim.Yarın gidip uygun renklerde keçeler alıp benzerlerini yapacağım diye. Bilgisayar ekranından desenlerin kalıbını bir kağıt üzerine çizdim. Kalıbı kestikten sonra keçe üzerine koyup bir kalem ile etrafından keçe üzerine desenin aynısını geçirip keçeyi de kestim.


 Sıra keçeyi yastıklara nasıl monte edeceğime gelince ya silikon tabancası ya da dikme yoluna gidecektim. Silikon tabancasını düşünme sebebim bütün bir yılı aynı yastıkla geçirmek istemememden dolayı. Söküp çıkarıp sonra yine kullanırım dedim. Fakat süet yastığın dokusundan dolayı keçeyi söküp çıkardıktan sonra yağ dökülmüş gibi görüneceğinin farkına vardığımamdan dolayı dikiş fikrine geri döndüm. İçten çok ince teyel diyebileceğimiz gibi diktim.



Ökse otu olan yastık kılıfı uygun olduğundan silikon tabancası ile yapıştırdım.


Bir sonra ki yazım ise bu resimde gizli :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar