Dresuar Görünümlü Raf


Son zamanlarda evlerin küçük girişlerini değerlendirmek şık ve kullanılabilir kılmak için dresuarlar oldukça meşhur .Uygun fiyatlı olanlarından uçuk kaçık fiyatlı olanlara kadar geniş bir yelpazede bu dresuarlar. Tabi biz kendin yapçılar ne yapar satın almaktansa kendileri yapar değil mi? Ben bu projeyi evimde uygun bir yerim olsa kesin yapacaktım. Fakat evi yapanlar sağolsun bu şekilde kullanılabilecek bütün duvarlarıma kalorifer peteği koymuş. Kapımın önünde minicik bir duvar var üstünde aynam var ama gelin görünki oraya bile petek koymuşlar. Bu peteği hiç kullandım mı? Kesinlikle hayıııııır. Neyse ben yapamıyorum belki siz yaparsınız. 



Aslında proje odukça basit.Bilgisayar ekranındaki dresuar desenini bir projektör vasıtasıyla duvara yansıtıp duvardaki şeklinin anahatlarını çizmişler. Sonra bu hatlar üzerinden duvar boyasıyla boyamışlar. Çiziminiz güzel değilse hazır vinil duvar çıkartmaları da bulunabiliyor. Biraz araştırmak gerekiyor sadece. Son olarak İKEA yada farklı bir yerden aldığınız çok makul fiyattaki duvar rafınızı duvara monte ediyorsunuz. Evet işte oldu size güzel bir dresuar. Üstüne de şu cafcaflı sevimli aynalardan asın. Hımmm harika görünüyor....

Size bulamazsanız diye bir örnek dresuar çizimi ekliyorum. Belki yardımcı olur. Sevgiler...



Burada yapılmış hali var :)





Kaynak:http://decoholic.org/2013/02/18/an-ordinary-floating-shelf-transformed-into-an-elegant-antique-style-table/

https://www.enjoei.com.br/p/elaine-decoracao-adesivo-decorativo-713969

Yorumlar

Popüler Yayınlar