Minik Araba İle Dikiş Etkinliği


Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. İnanın sizlere karşı o kadar mahcubum ki. Uzun bir süre blogla ilgilenemedim. Çocukların peşi sıra gelen hastalıkları, hemen ardından her sene anne oğul birlikte kutladığımız doğum gününün hazırlıkları, 23 nisan çalışmaları, 2-3 günlük bir Ereğli yolculuğu, iki ufaklığımında sünneti ve hemen ardından Emir'e tuvalet eğitimine başlamam hepsi bir ay içerisinde gerçekleşti ve ben hem inanılmaz yoğunum hem yorgunum hem hem hem E şıkkı hepsi :) 

Bu yüzden ufak ufak başlıyorum tekrar yazılarıma. Bu etkinlik aslında çok bilinen bir etkinlik. Yaklaşık 2 sene önce Edizle birlikte yapmıştık. Amaç çocukların el motor becerilerini geliştirmek ve göz koordinasyonunu sağlayabilmek.




Dilediğiniz resmin çıktısını alıp kağıdı kartona yapıştırınki örme yada dikiş etkinliğinde yırtılmasın.




Resimdeki gibi sivri uçlu bir makas yada yardımcı bir aletle resmin etrafında ipinizin geçebileceği boyutlarda delikler açın.


Daha sonra  bir ip ile bu deliklerden çocuğunuzun seçtiğiniz kartı örmesini isteyin. Daha rahat etmesi için ben kalın bir sicim kullandım. İçinde tel bulunan çamaşır ipleri de iyi oluyor.
Gerisi çocuğunuzun becerisine kalmış.





Yorumlar

Popüler Yayınlar