Tuvalet Kağıdı Rulolarından Minik Arabalar

 
 
Şimdi size çok kolay bir o kadar da çocuklarınızla yapabileceğiniz eğlenceli bir proje. Ve gerekenler ise her evde bulunan materyaller.
 
1-Yeterli sayıda tuvalet kağıdı rulosu alın
 
 


 
2-İstediğiniz boya ile boyayın akrilik boya, sulu boya, pastel boya, yada el işi kağıdıyla kaplayın.
 
 
 
3-Başka bir karton parçasından çapı en az  4 cm olan tekerlekleri yapmak için daireler kesin.
 
 
4- Hepsi akrilik boya ile siyaha boyanır ve daha küçük çaplı kesilen beyaz kağıtlar ortalarına lastik görünümü vermesi için yapıştırılır. Bir raptiye yardımıyla tekerlekler arabaya tutturulur.
 
 
5-En son olarak da arabanızı güzelleştirecek renkli dekoratif elemanlar kullanın. Daha küçük dairelerden direksiyon, rakamlardan yarış arabası izlenimi ve maket bıçağıyla ortaları küçük bir diktörtgen şeklinde kesilip arkaya kıvırıp koltukolarak görünmesi sağlandı.
 
 
 
6. En son olarak da dakikalarınızı verdiğiniz bu arabalar çocukların elinde saniyeler içinde mıncık mıncık edilir :)
 
Bu resimlerde Ediz'in kendi çalışmasıyla yaptığı arabalar. O pastel boyayı tercih etti.
Beni twitter dan takip etmek için
#ebru_tepe
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kaynak:http://kiflieslevendula.blogspot.com/2011/07/kisautok.html
 


Yorumlar

  1. Çok sevimli olmuş bu arabalar. Güzel fikir..

    YanıtlaSil
  2. güzel fikir ama şu raptiye kısmı tedirgin etti beni :) başka bi seçenek bulabilir miyiz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız amaç arabayla oynamasından çok çocuğun tek başına birşeyler yaratabilmesi yada katkıda bulunabilmesi. Ben elimdeki malzemeleri kullandım. Ama aklıma alternatif fikir olarak yine ucu metal olan arkası iki adet çubuklu olan ikiye ayırıp sabitlenen çantalarda olan elbise yada çanta zımbaraları geliyor.

      Sil
  3. Cok guzel fikir, cokta guzel gorunuyorlar. Ben de ise yarar diye bu rulolardan biriktirmistim simdi nasil kullanabilecegimi ogrenmis oldum. Montessori egitimi sayfasinda gordum bu guzel paylasimlarinizi. Blogunuzu takibe aldim tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yeliz hanım dediğiniz gibi iki çocuklu bir yaşamda paylaşımlar o kadar önemli ki her gün ne yapsam diye helak oluyorum bende :) Bu fikri de böyle güzel bir kaynakta rastlamıştım bende :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar