Rengarenk Konsol





Şimdiye kadar hep eski mobilyaları beyaza boyadık birde onlara daha da canlılık katacak bir kendin yap projesi fikri var elimizde. Pastel tonlarda boyanan çekmecelere zıt kutuplarda bulunan konsol ayaklarıda uygun renkle boyanarak oldukça güzel bir görünüm yakalanmış. Konsolun üstünde duran uygun renklerdeki kitaplarda unutulmamış. Ben beğendim ya siz.

dipped-furniture-legs-diy-project

Her zamanki gibi önce boyanacak çekmecelere zımpara işlemi yapılmış. Konsol ayakları nerden itibaren boyanacaksa ölçülüp maskeleme bandı takılıyor.Ve boyama işlemi yapılıyor. İşte yapım aşamaları.

entryway-console-unit-diy-tips

Boyama sonrasında kurumaya bırakılıyor ve maskeleme bandı çıkartılıyor.Sonra da uygun renklerdeki çekmece kulpları takılıyor.

dipped-furniture-legs-diy-tutorial-step-by-step

dipped-furniture-legs-diy-tutorial



Kaynak:http://www.brightbazaarblog.com/2013/03/entryway-makeover-dipped-furniture-legs-diy.html

Yorumlar

  1. Merhaba Ben etrafı sarı olan aynamın ve sehpamın ayaklarını boyamak ıstıyorum ama kullanmam gereken malzeme hakkında fıkrım yok yardımcı olabılır mısınız? bu arada konsol muhteşemmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zımpara işleminden sonra Polisanın x1 marka mobilya boyası var onu kullanıyorum. Genelde beyaz rengini alıyorum. Diğer renkleri yaratmak içinse her yerde kırtasiyelerdede bulabileceğiniz küçük akrilik boyalar var . Onları katıp istediğim pastel renkleri elde ediyorum:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar