Yeni Doğum Yapmış Arkadaşınıza Hastane Hediyesi



Tekrar Merhabalar;

Bu yıl üç kankamda birbiri peşi sıra aylar ile doğum yaptılar. Artık oğullarımında hemcinsi üç tane arkadaşı oldu. Kreş açsak yeridir. Etrafımız bol bol çocuk kaynıyo artık.Eskiden tek çocuklu bizdik bu yüzden arkadaşlarımız için bizim çocuklar neşe kaynağıydı pek şımartıldılar o yüzden tek dez avantajı ise gittiğimiz evler çocuklu olmadığından mama sandalyesi dahil bir dünya eşya taşımak zorunda kalırdık uyutmak bile sorundu on defa yerinden kalk yataktan düşmüşmü diye kontrol et. Neyseki artık her evde mama, bez, poposil, biberon, aklınıza gelen herşey var :)


Evet ne anlatacaktım konu epey dağıldı. Hastane odası ziyaretleri pek meşhurdur. Yok atıştırmalık, yok kolonya, yok saksı yada yapay çiçekle gidilir. Çiçekler çoğu zaman odaya alınmadığından hastane köşesinde bekleşip dururlar öyle. Benim doğumumda da orijinal bir fikirle elinde tüm çocuklarım ve benim için İzmirin bir nahiyesinde adımıza Tema vakfı ağaçlarından diktirip sertifikalarını getiren arkadaşım Halise'nin doğumunda bende ona özel bir şey vermek istedim ve onu ziyarete gitmeden önce yeni baba adayından yeni doğmuş bebeğimizin bir fotoğrafını yollamasını istedik. Güzel bir kolaj çalışması yaptıktan sonrada evimin köşesindeki dükkandan beyaz bir çerçeve ve isminin baş harflerinin olduğu tahta parçaları aldım. Allahtan kısa isimli bebiş yoksa çerçeveye sığmazdı. Sonrada onları bir güzel silikonla yapıştırıp resmide çerçeveye koydum. Yeni anne babaya onların yeni doğmuş bebeklerinin ilk fotoğrafını hediye etmekte bana nasip olmuş oldu :)




Sizler için 2 tane güzel fikir duruyor bu sayfada . Benden söylemesi sizden yapması ......

Yorumlar

Popüler Yayınlar