Büyük Ve Küçük Kavramı



Havalar o kadar güzelki yazın bunaltıcı sıcakları gelmeden doyasıya geziyoruz bu zamanlarda. Bu yüzden eve geldiğimizde hiç enerjim kalmıyor.Çocuklar uyurken evdeki o boş zamanımı da şimdiye kadar yaptığım en büyük ev projesiyle geçiriyorum. Sanırım tamamlanması günler alacak. Öyle yarım yamalak kalması hoşuma gitmediğinden de bulabildiğim ufak bir vakitte bir köşesini tamamlıyorum.


Evet sıra geldi Ediz'le eğitim köşemize. Edizinde son derece severek vakit geçirdiği bu uygulama ile büyük küçük kavramını pekiştirmeye çalışıyoruz. Üstelik sevimli hayvanların adlarınıda öğrenmiş oluyoruz. İlk başlarda küçük olan hayvanlar büyüklerin bebekleriydi bebek bebek diyordu anne baba işe big yazan kağıda bebek kreşe deyip small yazan  kağıda koyuyorduk. Şimdi artık büyük küçük diyor Ediz. Yani amacımız gerçekleşmiş oldu :)



Mart ayında kış karanlığından kurtarıp erkenden hazırladığım balkonumuda en nihayetinde rahat rahat kullanmaya başladık. Balkon aktivitelerimiz ilerde yayında :)
 Bizimle aynı oyunu ynamak isteyenler için işte aşağıda jpg resimleri



Yorumlar

  1. Ebru hn selam,blog unuzu bugun fark etdim. bıraz gec kalmısım:( Ama zararın neresınden donulurse kardır dıyorum.

    Paylasımlarınızı ıcın sonsuz tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın :) Hoş geldiniz aramıza ne mutlu bana bu güzel sözleriniz için.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar