İyiki Doğdun Ediiiiiz



Benim minik kuzum Edizimin bugün doğum günü partisini nihayet verebildik.Günlerden beri bir tatlı telaş hazırlık yapıyorum.Özenmiyeceğim falan desemde insanın elinde değil özenmemek herşey benim elimden çıksın diye oldukça uğraştım.Gece yarıları elimde boyalarla kartlar hazırladım kurabiyelerimi,böreğimi çöreğimi yaptım.
Buda gelen misafirlerimizi karşılayan kapı süsümüz...



Ve bu sabahta harıl  harıl çalışılıp oğlumun ileride fotoğraflarına bakıp annem ve babam benim için neler yapmış diyebileceği bir gün hazırlamak istedim.Daha çok çocuklu aileler geleceği için onları keyiflendirecek menüler hazırlamak istedim.
Bunlardan birincisi bonibonlu kurabiyeler.Çocuklar özellikle ediz önce bonibonlarını yeyip sonra kurabiyeye geçiyordu :)

İkincisi Edizin Gülen Yüzcüğü.Elimde hiç hamur şekeri olmadan kendi imkanlarımla yaptım.Herkeste oldukça beğendi.Edizin gülen yüzünü yemek istemezdik ama napalım napalım :P

Buda günün bombası her gelen çocuğun içinde ne var Hanselle Gratelde varmı bu bebek Edizmi diye sorduğu büyük küçük herkesin sempatesini kazanan kurabiye evim.



Ve finalde mumlar yakılır, coşkuyla Mutlu Yıllar Ediz diye şarkılar söylenilir ve utanan miniğimiz fotolardan tırım tırım kaçar öteki minik beşiğinde uyuya kalır ve gün sonunda Edizin arkadan çekilebilmiş bir dünya fotosu olur.Ama en önemlisi bütün gün full eğlenceye doymuş olması.






Ve dostlarla geçirilen mükemmel vakitler iyiki varsınız......

Mehtapımın minik oğlu Efemiz'de dünyaya gelmeye hazırlanıyor onunda daha nice doğum günlerini kutlarız inşallah :) Fotoğraflar çekilirken bir odada 2 aylık minik Çağan'ı uyutmaya çalışıpta kutlamadan uzak kalan Duygu'da her annenin sıklıkla yaşadığını olay tekerrür etti.Tam sofraya otururken bebeğin ağlayıp sizi çağırması gibi :) Yeni evli, konu komşu gelen gelemeyen herkese teşekkürler.

Gün sonunda da ayaklarımı uzatıp keyifle yorgunluk atıyorum.Oh be.....


Yorumlar

Popüler Yayınlar