Kendine, sadece kendine vakit ayırmak

Merhabalar ilk hamileliğimden sonra sadece oğlumun üzerine dayalı bir hayat kurmuştum herşey ona bağlıydı kendimi unutmuştum eskisi kadar ilgilenmiyordum daha doğrusu ilgilecenek vakit bulamıyordum. Hobilerim giyim kuşam uçup gitmişti hayatımdan.(Her nekadar şimdide hala ilk sırayı oğluşlarımın giyim kuşamı alsada :)Birde üstüne beklenenden erken gelen 2. oğlumda üstüne tuz biber eklemiş oldu. Doğumdan sonra artık yemek bile yapamam dışardan ısmarlarız diye geyik yapıyorduk. Ama artık deneyimli birer anne olmaktanmıdır bilinmez herşey daha düzene girdi. İlk bir aydan sonra yanımda hiçbir yardımcı olmadan herşeyimi kendim yapmaya başladım. Üstüne üstlük yeni yeni yemek tatları deniyordum, değişik tarifler yapıp hem kendimi hemde eşimi sevindiriyordum beklenenin aksine dışardan ısmarlamak yerine. 2. oğlum Emir'in doğmasıyla zamanı kaliteli kullanmasını daha iyi öğrenir oldum. İlk doğumumdaki tecrübesizliklerimin hiçbirini yaşamadım akşam onlar uyuduktan sonra yapabileceğim yeni hobiler edindim, bloğumla uğraşıyorum, yemek sonrası akşam sporuna gidiyorum, cilt bakımına, SPA'ya, haftasonu kendibaşıma alışverişe :)Ama bunları yapmamdaki en büyük destekçim eşim olmasa hiç biriyle uğraşamazdım sanırım.Hanımlar size benden bir tavsiye siz kendinizi iyi ve pozitif hissetmedikten sonra stresinizi boşaltamadıktan sonra, o kadar üstüne düştüğünüz çocuklarınız da sizin gibi sinir küpü olur çıkar bu yüzden önce kendi ruh sağlığınız sonra zaten onlarınki doğal olarak çok daha iyi olmuş olacak :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar