Parmak Boyası Etkinliği, Saklı Nesneleri Bul Ve Origami Dog Head




Bu gün ne yapsak ne yapsak diye düşünüyorsanız bizim size üç önerimiz var. 

Birinci önerimiz parmak boya etkinliği ile eksik resimleri tamamlama aktivitesi. Ay ben parmak boyası kullanmam her yer boya oluyor derseniz siz de bizim gibi kulak çubuklarından faydalanabilirsiniz. Masanın yanına bir paket ıslak mendil de koyarsanız hiç o kadar boyaya bulanmıyorlar haberiniz olsun.


Resimlerde de görüldüğü gibi birbirinin aynı iki resim var eksik olan kısımları parmak boya ile tamamlamaları gerek. Ben onları kısıtlamadım resimlere daha sonra istedikleri gibi eklemeler yapmalarına karışmadım.


Boyamalar bittikten sonra balkonda çamaşır ipinde resimleri kuruttuk.





      İkinci aktivitemiz ise dikkat alışkanlığı sağlayan resimlerdeki istenilen nesneleri bulma çalışmamızdı.


Üçüncü aktivitemiz ise origami köpek kafasıydı.


İyi güzel anlatıyorsun da biz bunları nasıl yapacağız diyorsanız meraklanmayın resimleri aşağıya ekliyorum. Dilediğiniz gibi yazıcıdan çıkartabilirsiniz.












Herkese bol eğlenceler. Lütfen bloğu takipte kalın ve gelişmelerden haberdar olun :)

https://www.facebook.com/printmagicparty/
printmagicparty@gmail.com
Takip:https://www.instagram.com/ebrusn/


Yorumlar

Popüler Yayınlar