Kağıttan Perde Yapımı



Bu projeyi seneler önce gördüm ve yapacaklar listeme eklemiştim. Fakat zamansızlık yüzünden yapamadım daha fazla da bekletmeye kıyamadım. Görüntü bence çok şık.

Projeyi yapan kişinin salonun bir kısmında oldukça büyük ebatlarda bulunan bu camlarda daha önce herhangi bir şey yokmuş fakat evinin yan tarafında yeni bir inşaat başladığı zaman inşaat çalışanlarından evine biraz mahremiyet kazandırabilmek amaçlı ucuza kaçabilecek bir proje düşünmüş ve ta ta tam işte bu güzel perde görünümü ortaya çıkmış.

Gelelim gerekli malzemelere

Eh canım çok fazla bir şey değil bir makas, büyük daireler için biraz beyaz kağıt , yapıştırıcı, küçük daireler için farklı renk kağıt, bolca sabır :)


 Duvarınızın boyutunu hesaba katıp kendi ölçünüzü oluşturun. Bu projede 23 cm çapında büyük, 4 cm boyunda küçük daireler kullanılmış. Sonrada bunlar bir yapıştırıcı ile birbirine tutturulmuş. Tüm parçalar birbirine takılıp perdeyi oluşturduğunda duvara sağlam  bantlar vasıtasıyla yapıştırılmış.



Gölgesi bile ne kadar güzel görünüyor değil mi?



Gelelim benim fikirlerime. Ben bu projeyi gördüğümde bunun değişik bir zebra perde modeli olabileceğini düşündüm. Fakat daha kalıcı olması için ben perdeyi kumaş parçaları kullanarak yapmayı planlamıştım. Bu yüzden önce pazardan dümdüz bir tül perde aldım hemde oldukça ucuza. Evdeki eşimin eski beyaz gömlek kumaşlarından kesip perdeye eklemeyi düşünmüştüm. Ve yazın sıcaktan kavrulan balkonuma asarım diyordum. Biraz miş miş de muş muş muş durumu oldu ama  dediğim gibi benim zamanım olmadı halada çok yapmak istiyorum. Benden önce yapanınız olursa bana haber versin sevgili dostlar :)





Kaynak:http://www.ohohblog.com/2012/08/diy-paper-curtain-persianas-de-papel.html

Yorumlar

  1. Ben bu perdeye bayıldım. Usenmesem ben bu perdeden cam balkonuma yaparım. ;)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da sevgiler canım :)

      Sil
    2. Bu arada sende benim gibi kitap seversin 1000kitap.com'a beklerim seni de ebrusn orda rumuzum

      Sil
  2. HARİKA GÖRÜNÜYOR. ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. merhaba, blogunuzu tesadüfen keşfettim.
    ben de kendim yapabileceğim farklı bir perde arıyordum.
    görünümü gayet şık.
    bana da ilham kaynağı oldu.
    benzer bir şeyi deneyeceğim.
    bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettim şimdi umarım güzel olur :)

      Sil
  4. Cok hosuma gitti degisik birversiyonunu denicem bir ara bakalin nasil olacak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar