Nesfit Ballı Bademliyi denedik


Benim için günü kurtaran bir üründür Nesfit. Her zaman her daim mutfağımda durur. Karnım kazındığında birşeyler yapmaya üşendiğimde üstelik bu 2 yaramaz bıcırıktan vakit bulamamışsam yarım yağlı bir süt ile portakal suyumu yudumlayıp nesfitimi yerim. Nesfitin hep sade seçeneğini tercih ederdim taki bugüne kadar. Denemem için  gönderilen paketin içinden 1 paket Nesfit ballı bademli, 10 adet Migros ve Tansaş marketlerinde kullanabileceğim %50 indirim kuponları birde güzel sarı bir kase vardı. Kaseyi gören Ediz benim benim deyip sahiplensede o uyurken kullanıyorum işte :) Nesfit sade tadını sevenlere bir parça abartılmamış bal takviyesi ve gözle görünür büyüklükteki ince doğranmış büyüklükteki badem parçacıkları daha da cazip kılacak hale gelmiş. Bu sayede bence daha da tok tutuyor. Eve gelen arkadaşlarıma hemen kuponları verdim onlarda nemalansınlar diye :P

Sonuç olarak günlük tatlı ihtiyacınızı karşılıyor ve ayrıca şeker alma gereği hissetmiyorsunuz.

Zayıflamak isteyenler için ideal.
 
Bu arada https://nestle-fitness.com/tr/ sayfasını da şiddetle tavsiye ederim. Birbirinden değişik tarifler var.

Yorumlar

Popüler Yayınlar