Dekoratif yastık




Kaç zamandır elimin altında belki birgün işe yarar diye sakladığım ufak tefek kumaş parçalarımı çıkarıp şu son zamanlarda oldukça moda olan dekoratif yastıklardan yapmaya koyuldum.  Emirimin yatağına koymak istiyordum çünkü. Uğurböceğini çok seven bir anne olarak hemen heryere kondurdum böcükleri; ağaçsız, çiçeksiz, güneşsizde olmaz dedik onlarıda ekledik herdefasında bakmaktan çok hoşlandığım bu yastık çıktı ortaya :)
Not:Gökkuşağı, kuşlar ve çiçeklerin bir kısmını yapmak için çocuklara satılan kumaş boyasından kullandım. Diğer çiçekleri eski kullanmadığım küpemi koparıp yaptım. Uğur böceklerinin gözlerini yapmak için ise kırmızı kumaşları kesip diktikten sonra beyaz ojemi sürüp içlerinide siyah kalemle boyadım :) Yıkandı hiçbirşeyde olmadı.......

Yorumlar

Popüler Yayınlar