Misafir Odası Yenileme-1 Sandalye Kılıfı Yenileme Before After




             Merhabalar aslında misafir odası yenileme çalışmalarım eve bu çiçekli tabloyu almam ile başladı. O tablo öncesinde dümdüz krem rengi duvardı işte.



 Bu fotolar  2016 yılında çekilmişti.  Eeee dile kolay sandalyelerim 11 senelikti o yıllarda. Artık silsek de hiç temiz görünmüyordu gözüme. Yeni sandalye almak istemiyordum. Döşemeci tek sandalye kaplamak için az sayılmayacak bir fiyat söyleyince bende sandalye kılıfı arayışına başladım. O zamanlar  yerli sitelerde sandalye kılıf satışı çok yapılmıyor tabiki. Bende bütçeme son derece uygun ucuz sandalye kılıflarını Aliexpres'den sipariş ettim. Fazla pahalı bir şey sipariş etmememin sebebi ne kalitede ürün geleceğini bilememem birde.




Yaklaşık bir ay da kılıflar geldi. Penye tarzı ince likralı kumaşa sahipler.




Ve sonuç hiç fena değil bence. Çocuklar o zaman yaşça küçük olduğu için sıklıkla bir şeyler döktükleri için benim için gayet faydalı olmuştu. Hop çıkar ve hemen yıka.






Odalarındaki sandalye için de mavi rengini sipariş vermiştim



Tüm projeleri https://www.instagram.com/yenilemeve_dekorasyon/ sayfamdan takip edebilirsiniz.
Doğum günü dekorasyonu ve çocuk etkinlik ve aktiviteleri için https://www.instagram.com/printmagicparty/ sayfamı takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar